مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-01پزشكي

توزیع 100 هزار کیت تشخیصی سریع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از توزیع 100 هزار کیت تشخیصی سریع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از توزیع 100 هزار کیت تشخیصی سریع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی، خبر داد.

محمد حسین صومی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: روزانه به طور میانگین 4500 کیت تشخیصی سریع کرونا برای آذربایجان شرقی، تعلق گرفته است.

وی، شناسایی بیماران کرونایی و اطرافیان، قرنطینه خانگی و معکوس، درمان خانگی و تامین نیازهای بیماران کرونایی و سالمندان را از محورهای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: حدود 3000 تیم مراقبتی با حضور مراقبین سلامت و بهورزان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در آذربایجان شرقی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح شهید سلیمانی، نیازی به آمارسازی نداریم، اظهار کرد: باید همت کنیم تا ریشه کرونا را در استان با این طرح و مشارکت بسیج و سپاه بخشکانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ادامه با اشاره به آمار کرونا در آذربایجان شرقی، گفت: تاکنون نزدیک به 70 هزار نفر از جمعیت آذربایجان شرقی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و پنج درصد از مجموع مبتلایان کرونایی در استان جان باخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار کیت تشخیصی سریع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی

توزیع 100 هزار کیت تشخیصی سریع ویروس کرونا در آذربایجان شرقی