مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-01سياسي

ثبت نام گروه های جهادی زنجان در دوره «رسم جهاد»


مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از آغاز ثبت نام گروه های جهادی زنجان در دوره «رسم جهاد» خبر داد.

- فرشاد پیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رویداد ملی رسم جهاد توسط مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور طراحی، برنامه ریزی و در حال اجرا است که از اول هفته بسیج توسط سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح شد.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه این رویداد به صورت مجازی نخستین بار در تابستان امسال صرفا برای گروه های جهادی دانشجو در سراسر کشور طراحی و اجرا شد، بیان کرد: ولی در ادامه به دلیل عدم امکان برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و توانمندسازی برای گروه های جهادی به دلیل شیوع ویروس کرونا ، برای همه اقشار در ماه های آذر و دی ماه امسال در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه گروه ها و فعالان جهادی با مراجعه به پورتال توانا، مراحل ثبت نام را انجام می دهند، تصریح کرد: گروه ها پس از ثبت نام به صورت مجازی در کارگاه ها و دوره هایی که ضبط شده است، شرکت می کنند.

پیری با اشاره به اینکه در پایان هر کارگاه آزمون اخذ و پس از قبولی کارنامه دوره برای قبول شدگان صادر خواهد شد، تاکید کرد: همه این اتفاقات به صورت مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام گروه های جهادی زنجان در دوره «رسم جهاد»

ثبت نام گروه های جهادی زنجان در دوره «رسم جهاد»