مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 19:352020-12-01سياسي

فارسی حرف می زنند عبری عمل می کنند


دستگاه اطلاعاتی دشمن قبل از انجام عملیات تخریبی و تروریستی خود به زمینه سازی در افکار عمومی و پس از آن به مقدمه چینی برای پاک کردن ردپای تروریست ها و یا پیشگیری از پیگرد و عملیات متقابل حریف نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در یادداشتی تحت عنوان فارسی حرف می زنند عبری عمل می کنند نوشت: در این آیه از سوره مبارکه محمد(ص) دقت کنید! فرمول بسیار دقیق و کار سازی برای شناسایی نفوذی ها ارائه می فرماید.

بخوانید!  وَلَوْ نَشَاءُ لَأَرَیْنَاکَهُمْ فَلَعَرَفْتَهُمْ بِسِیمَاهُمْ وَلَتَعْرِفَنَّهُمْ فِی لَحْنِ الْقَوْلِ وَاللهُ یَعْلَمُ أَعْمَالَکُمْ(30) .

اگر صلاح می دانستیم، آنان را طوری به تو می شناساندیم که چهره واقعی آنها را بشناسی، هرچند اکنون هم می توانی از طرز حرف زدنشان، آنها را بشناسی و خدا از اعمالتان آگاه است .

این سخن نیز از حضرت امیر علیه السلام است؛ مَا أَضْمَرَ أَحَدٌ شَیْئاً إِلَّا ظَهَرَ فِی فَلَتَاتِ لِسَانِهِ وَ صَفَحَاتِ وَجْهِهِ.

هیچ کس چیزی در دل (ضمیر و اندرون) خود پنهان نمی کند مگر آنکه در سخن هایی که ناگهانی از زبان او بیرون می آید و در حالت چهره اش پدیدار می شود.

(حکمت 25 نهج البلاغه) نفوذی ها را می توان به چند گروه تقسیم کرد که شرح کامل آن به درازا می کشد و از محدوده این یادداشت مختصر نیز بیرون است اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارسی حرف می زنند عبری عمل می کنند

فارسی حرف می زنند عبری عمل می کنند