مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:552020-12-01اجتماعي

آستارا قرمز شد/20 درصد از بیماران کرونایی آستارا متعلق به دیگر شهرستان ها است


بی توجهی رانندگان برون و درون شهری به دستورالعمل های بهداشتی، قرارگاه شهید سلیمانی با کمبود اقلام بهداشتی مواجه است، 20 درصد از بیماران کرونایی به دیگر شهرستان ها تعلق دارد و برپایی قلیان سراهای خانگی و دورهم نشینی های خانوادگی از جمله مباحثی بود که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا امروز در جلسه اضطراری ستاد مبارزه با با جدیت تمام باید اجرا و هر آنچه در قرارگاه طرح فوق مصوب می شود از سوی دستگاه های اجرایی لازم الاجرا است.

عباس صابر با اشاره به اینکه در شیوه مدیریت اداراتی که قادر به تهیه اقلام بهداشتی ازجمله تب سنج و ماسک نیستند باید تجدیدنظر کرد، افزود: آموزش و پرورش با تمام بضاعت خود تعدادی تب سنج از مدارس تهیه و آن ها در اختیار قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داده است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی دستورالعمل طرح مدیریت هوشمند ویروس کرونا را به دقت مطالعه و برای اجرای آن برنامه داشته باشند، گفت: مدیران عضو ستاد مدیریت کرونا در جلسات آتی به جای بیان مشکلات حوزه مدیریتی خود برای مبارزه میدانی با ویروس کووید 19 راه حل ارائه دهند.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه طبق دستورالعمل طرح مدیریت هوشمند ویروس کرونا از 12 آذر تنها مشاغل گروه یک مجاز به ارائه خدمات در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستارا قرمز شد/20 درصد از بیماران کرونایی آستارا متعلق به دیگر شهرستان ها است

آستارا قرمز شد/20 درصد از بیماران کرونایی آستارا متعلق به دیگر شهرستان ها است