مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:052020-12-01اقتصادي

2 میلیارد ریال ارز و کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد


فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 2 میلیارد و 368 میلیون ریال طی هفته گذشته در مرزهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی حسین خانی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی سردشت ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان اظهار کرد: مرزبانان ما در این راستا با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی دقیق و گسترده و نیز اجرای عملیات های موفقیت آمیز در معابر و گذرگاه های مرزی با ناکام گذاشتن اخلالگران در مرزهای استان انوع کالای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی کشف یک هزار و425 بطری مشروبات الکلی، 11 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق، 9 هزار و 200 یورو ارز قاچاق، 454 عدد قطره چشمی، 114 شربت دارویی و 58 رأس احشام از نوع گوسفند را از جمله این کالاها عنوان کرد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این راستا 8 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: میزان کشف و ضبط انواع کالاهای قاچاق در مرزهای این استان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته 62 درصد افزایش یافته است.

حسین خانی اظهار کرد: با تلاش مرزبانان از ابتدای سال جاری تاکنون 878 میلیارد و 601 میلیون ریال از انواع کالای قاچاق شامل دارو، ارز، کالاهای ضدفرهنگی و احشام در مرزهای استان کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد ریال ارز و کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

2 میلیارد ریال ارز و کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد