مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 18:002020-12-01سياسي

یک جوابیه و چند نکته در پاسخ به راه و شهرسازی خراسان شمالی


اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نسبت به انتشار گزارشی از سوی پیمانکاران راه سازی استان جوابیه صادر کرد که بررسی آن نشان دهنده لحن خاص این جوابیه در پاسخ به انتقادات به حق پیمانکاران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد پس از انتشار انتقادات پیمانکاران راه به وضعیت مدیریت در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی روابط عمومی این اداره کل طی جوابیه ای به این مطلب پاسخ داد.

این جوابیه بدین شرح است؛ اخلاق اسلامی و حرفه خبرنگاری ایجاب می کند با توجه به رسالت خطیر رسانه ها و خبرگزاری ها در سلامت اطلاع رسانی به مخاطبین شرافتمند و فهیم از نشر اکاذیب و اهداف مخرب و غیراخلاقی خودداری نموده و قطعاً در مقابل وجدان بیدار جامعه و درگاه خداوند باید پاسخ گو باشند.

ترس از بازرسی  متوجه خلافکاران، سوءاستفاده کنندگان و سارقان بیت المال است و شایسته افرادی که صادقانه و با تمام توان به دنبال اعمال قانون و خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشند، نیست.

ضمن احترام و قدردانی از پیمانکاران عزیزی که در شرایط سخت اقتصادی این اداره کل را همراهی نموده و پروژه های کثیری که در سال های قبل به جایی نرسیده بودند و با پیگیری و همراهی پیمانکاران محترم به بهره برداری رسیده نیز قابل انکار نیست و قطعاً جلوگیری از ادامه و استمرار برخی تخلفات در راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک جوابیه و چند نکته در پاسخ به راه و شهرسازی خراسان شمالی

یک جوابیه و چند نکته در پاسخ به راه و شهرسازی خراسان شمالی