مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-01اقتصادي

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی غیرحضوری شد


انعقاد قرارداد بیمه اختیاری با سازمان تأمین اجتماعی برای تمام متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به حضور در شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی eservices.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی فارس ، ابراهیم کشاورز با اشاره به ورود به چهارمین هفته اجرای طرح 3070 که قرار است بر اساس آن تا بهمن ماه جاری، 30 خدمت الکترونیکی و غیرحضوری شوند، گفت: در هفته چهارم طرح 3070 قرار داریم که با تحقق کامل آن 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاهش یابد.

وی ادامه داد: در هفته جاری خدمت مربوط به انعقاد قرارداد بیمه اختیاری غیرحضوری شد و از امروز به بعد، متقاضیانی که یکی از این شرایط را داشته باشند یعنی داشتن 50 سال سن یا کمتر به شرط دارا بودن حداقل یک ماه سابقه بیمه پردازی، دارا بودن کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد همچنین افراد بالای 50 سال سن به شرط داشتن سابقه بیمه پردازی نزد تامین اجتماعی، معادل مازاد 50 سال سن به صورت غیرحضوری می توانند انعقاد قرارداد کنند.

کشاورز به چگونگی اجرای این فرآیند الکترونیکی اشاره کرد و بیان داشت : در ابتدا متقاضیان  با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی به نشانی eservices.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی غیرحضوری شد

انعقاد قرارداد بیمه اختیاری تأمین اجتماعی غیرحضوری شد