مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 17:402020-12-01اقتصادي

مشکل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی رفع شد


اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در چهل و ششمین نشست خود، مشکلات 11 واحد صنعتی و تولیدی را رفع و زمینه توسعه تولید یا آغاز فعالیت آن ها را فراهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه چهل و ششمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: یکی از مهم ترین واحدهای تولیدی در زمینه تولید انواع محصولات با کیفیت نسوز درخواست تسهیلات بانکی به میزان 100 میلیارد ریال برای ایجاد انشعاب برق در شهرک صنعتی و سرمایه در گردش کرده بود که طی هماهنگی با مدیر بانک ملی، تسهیلات لازم برای این واحد اختصاص داده شد.

علی رسولیان افزود: واحد تولیدی دیگر مورد بحث در این نشست در زمینه کشاورزی و دامپروری فعالیت دارد که در راستای اجرای مصوبه کشوری تامین مالی طرح های دارای اولویت در استان ها، با درخواست صاحب این واحد مبنی بر پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات بانکی موافقت شد.

وی ادامه داد: با درخواست تقسیط بدهی بانکی یک واحد تولیدی پیاز، تقسیط بدهی بیمه تامین اجتماعی یک شرکت در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، جابه جایی محل تأمین آب از خارج به داخل شهرک صنعتی یک واحد تولیدی سازه های فلزی نیز در نشست این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی رفع شد

مشکل 11 واحد تولیدی خراسان رضوی رفع شد