مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 15:452020-12-01پزشكي

غربالگری رایگان «اچ آی وی» برای افراد در معرض خطر کرمانشاهی


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از غربالگری رایگان و محرمانه بودن نتیجه آزمایش «اچ آی وی» برای افراد در معرض خطر کرمانشاهی خبر داد.

- کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از غربالگری رایگان و محرمانه بودن نتیجه آزمایش اچ آی وی برای افراد در معرض خطر کرمانشاهی خبر داد.

فرحناز محمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیشگیری از اچ آی وی با جلب حمایت سیاستگذاران، مسئولان و سازمان ها از برنامه های اطلاع رسانی و کنترل اچ آی وی و افزایش همکاری های بین بخشی امکان پذیر است.

وی افزود: معرفی اقدامات و چالش های موجود در زمینه بیماری ایدز، جلب مشارکت انجمن های غیردولتی و عموم مردم در برنامه های پیشگیری و کنترل اچ آی وی و برجسته سازی شعار روز جهانی ایدز و نهادینه کردن آن، از جمله اهداف شعار امسال اداره کنترل ایدز اعلام شده اند.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه تصریح کرد: پیشگیری و کنترل ایدز با دغدغه مندی عموم مردم، مسؤلین سلامت جامعه، نهادهای دانشگاهی، سازمان های غیردولتی فعال در این حوزه، رسانه های گروهی، و.

محقق می شود و هیچ نهاد و یا ارگانی به تنهایی قادر به کنترل و پیشگیری از این بیماری نیست.

وی تاکید کرد: یکی از سازمان هایی که همواره در راستای پیشگیری و کنترل بیماری ایدز نقش مؤثری ایفا کرده سازمان بهزیستی است که عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری رایگان «اچ آی وی» برای افراد در معرض خطر کرمانشاهی

غربالگری رایگان «اچ آی وی» برای افراد در معرض خطر کرمانشاهی