مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-01بين الملل

مطرح شدن برخی اسامی برای تصدی وزارت خانه ها در لبنان


کمی قبل از کنفرانس بین المللی حمایت از لبنان که با ابتکار عمل رییس جمهوری فرانسه برگزار می شود، روی این امر حساب می شد که سعد حریری به کاخ ریاست جمهوری بعبدا برود تا ساختار دولتی خود را به میشل عون تقدیم کند که این ساختار متشکل از 18 وزیر و اسامی افراد تکنوکرات .

- کمی قبل از کنفرانس بین المللی حمایت از لبنان که با ابتکار عمل رییس جمهوری فرانسه برگزار می شود، روی این امر حساب می شد که سعد حریری به کاخ ریاست جمهوری بعبدا برود تا ساختار دولتی خود را به میشل عون تقدیم کند که این ساختار متشکل از 18 وزیر و اسامی افراد تکنوکرات غیرحزبی بوده تا از وی اتهام تاخیر و مطرح نکردن ساختار دولت کامل برداشته شود تا اگر میشل عون با این ساختار مخالفت کرد، توپ عدم تشکیل دولت در زمین وی انداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از القدس العربی چاپ لندن، در حالی که زمان در حال گذشتن است، سکوت امری حاکم شده است و اینگونه القا می کند که امر گره گشایی در روند تشکیل دولت صورت نگرفته است.

هرچند که اسامی برای تصدی وزارت خانه ها از دو روز قبل مطرح می شوند همچون یوسف خلیل یا وائل الزین برای تصدی وزارت دارایی که سهم شیعیان است.

شیعیان همچنین وزارت مشاغل را به جای وزارت بهداشت و نیز وزارت کار و توسعه اداری را در دست خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطرح شدن برخی اسامی برای تصدی وزارت خانه ها در لبنان

مطرح شدن برخی اسامی برای تصدی وزارت خانه ها در لبنان