مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-01دانش

اینترنت هست ولی کم هست!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساحل منصوری؛ روی لینک خبرگزاری که کلیک می کنم، در میان خبر ها خبری مرتبط با حیطه ی آموزش چراغ روشن می کند و توجه من به آن جلب می شود.

- نبود اینترنت یک درد است و بودنش هزار درد! از هزینه گرفته و ناشادی های شاد و مشکلات ریز و درشت شکل گرفته در دیار شادستان! گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ساحل منصوری؛ روی لینک خبرگزاری که کلیک می کنم، در میان خبر ها خبری مرتبط با حیطه ی آموزش چراغ روشن می کند و توجه من به آن جلب می شود.

نیمی از دانش آموزان ایجرود از آموزش مجازی محروم هستند .

آمار خبر به قدری برایم شوکه کننده است که برای لحظاتی برق چشمانم را می گیرد و قلبم با دیدن مجدد محرومیت های همیشگی به تنگ می آید.

جناب فرماندار گفته اند: قریب به نیمی از روستاها و مدارس این شهرستان بی بهره از اینترنت پرسرعت است و دانش آموزان 36 روستا به دلیل عدم دسترسی به اینترنت نمی توانند از آموزش در فضای مجازی بهره مند شوند .

شده حکایت همان اینترنت هست ولی کم هست! بیشتر جمعیت ایجرود را مناطق روستایی شکل می دهند و حال آن که این جمعیت کثیر گویی هرگز به شمار نیامده اند! به گمانم تعبیر عدم در عین حضور همین می شود! گفته شده در حال حاضر وضع شهرستان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا زرد است و این وضیعت افت و خیز دارد و دلیل نوسانِ شرایط، مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت هست ولی کم هست!

اینترنت هست ولی کم هست!