مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-01سياسي

دانشجویان دامغانی خواستار قطع مذاکره با غرب شدند


گروهی از دانشجویان بسیجی دامغان با تجمع در مقابل دفتر نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت ترور شهید فخری زاده، خواستار قطع مذاکره با غرب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گروهی از دانشجویان بسیجی دامغان پیش از ظهر سه شنبه با حضور در مقابل دفتر نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و با حمل پلاکاردهایی ترور دانشمند هسته ای ایران اسلامی شهید فخری زاده را محکوم کردند.

این دانشجویان که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مقابل دفتر نماینده دامغان در مجلس گردهم آمده بودند، خواستار لغو تمام مذاکرات با طرف های غربی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

گفته می شود حمایت از مصوبات انقلابی امروز در مجلس، محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، مطالبه جدی خروج از برجام و دیگر تعهدات ننگین هسته ای و اخراج جاسوسان بازرس نما سازمان انرژی اتمی از کشور در زمره مطالبات این دانشجویان است.

دانشجویان دامغانی همچنین مطالبه استیضاح وزرا و مسئولان دستگاه های امنیتی و ممنوعیت مذاکره و حفظ عزت ملی را نیز مورد تاکید قرار دادند.

بر روی پلاکاردهای این دانشجویان نوشته شده بود نه به مذاکره، جاسوس داخلی جی پی اس اسراییل، شهید مرثیه نمی خواهد منتقم می خورد و… به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دامغانی خواستار قطع مذاکره با غرب شدند

دانشجویان دامغانی خواستار قطع مذاکره با غرب شدند