مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-01اقتصادي

نهاده های دامی را در موعد مقرر توزیع کنید


مشکلات توزیع نهاده های دامی در سامانه بازارگاه و تخطی رانندگان در دریافت کرایه با نرخ مصوب موجب شده تا غذای دام و طیور در موعد تعیین شده در اختیار دامداران و مرغداران قرار نگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران، ابوالفضل لطیفی که در زمینه مرغداری فعالیت می کند، درباره مشکلات توزیع نهاده های دامی در سامانه بازارگاه اظهار کرد: اگر نهاده های دامی در موعد تعیین و اعلام شده در اختیار مرغداران و دامداران قرار بگیرد بخش عمده ای از مشکلات فعلی موجود در بازار برطرف خواهد شد.

وی افزود: عدم توزیع به موقع نهاده های دامی موجب شده تا بخشی از مرغداران و دامداران در تامین خوراک مورد نیاز دام دچار مشکل شوند.

این فعال اقتصادی ادامه داد: یکی دیگر از عواملی که منجر به ایجاد مشکل در روند تامین نهاده های دامی می شود این است که در بنادر برای حمل بار از مرغداران و دامداران کرایه ای با افزایش 100 درصدی نسبت به نرخ تعیین شده، مطالبه می شود.

لطیفی خاطرنشان کرد: قیمت حمل هر تن نهاده دامی 280هزار تومان تعیین شده اما برای حمل این بار کرایه ای 450 تا 500 هزار تومانی از مرغداران و دامداران مطالبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده های دامی را در موعد مقرر توزیع کنید

نهاده های دامی را در موعد مقرر توزیع کنید