مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-01فناوري

مشکل برگزاری کلاس آنلاین و تدریس مجازی حل شد


این روزها گله و شکایت در مورد کندی و عدم کارآیی لازم در شبکه شاد نقل محافل معلمان، اولیاء و دانش آموزان است، حجم عظیم استفاده از برنامه شاد و کندی حاصل از این حجم استفاده، - دلیل اصلی نارضایتی به وجود آمده است.

حال راهکار چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام سایت همکلاس ، این سایت به کمک نرم افزار شاد آمده تا بخشی از این بار را به دوش بکشد و کم و کاستی های آن را جبران کند.

با توجه به امکاناتی که این سامانه دارد می توان ادعا کرد مشکل تدریس اینترنتی و برگزاری کلاس آنلاین برای همیشه حل شده است.

برخی از امکانات سایت Hamkelas.

com عبارتند از: تدریس آنلاین به صورت صوتی و تصویری تخته آنلاین تک نفره و گروهی دوربین نامحدود (به صورتی که محدودیتی برای حضور تصویری و تعداد دوربین های روشن شده وجود ندارد) ضبط جلسه اینترنت نیم بهاء حضور و غیاب، با امکان نمایش مجموع زمان حضور هر شرکت کننده، امکان ثبت دستی حضور، و پرینت برگه حضور و غیاب و … در همکلاس علاوه بر برگزاری کلاس های مدرسه، دانشگاه و حوزه های علمیه، می توان جلسه های کاری را نیز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرد.

مدیران آموزشگاه های مختلف هم می توانند آموزشگاه آنلاین راه اندازی کرده و در شرایط و محدودیت های کرونایی، کار خود را بدون تعطیلی ادامه دهند و انواع دوره های آموزشی و وبینارهای تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل برگزاری کلاس آنلاین و تدریس مجازی حل شد

مشکل برگزاری کلاس آنلاین و تدریس مجازی حل شد