مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-01سياسي

بابایی: هیات رییسه باید از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند


نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید هیات رییسه از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند تا دولت به خود اجازه نداده که شأن مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببرند.

- نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید هیات رییسه از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند تا دولت به خود اجازه نداده که شأن مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی در جلسه نوبت عصر امروز (سه شنبه) و در جریان بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران با استناد به ماده 22 آیین نامه در تذکری گفت: هیات رییسه باید از شأن و جایگاه نمایندگان دفاع کند؛ در شرایطی که هنوز مصوبات مجلس شورای اسلامی به پایان نرسیده سخنگوی دولت شأن و جایگاه مجلس را زیر سوال می برد.

وی ادامه داد: امروز جامعه منتظر اقدام نمایندگان در راستای حفظ اقتدار ملی است و منتظرند تصمیمات مجلس شورای اسلامی گرفته شود در این شرایط سخنگوی دولت سخنانی دیگر را بیان می کند لازم است هیات رییسه از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند تا دولت به خود اجازه نداده شأن مجلس شورای اسلامی را زیر سوال ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری درباره طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها گفت : به نظر دولت، موضوع از اختیارات شورای عالی امنیت ملی بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی: هیات رییسه باید از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند

بابایی: هیات رییسه باید از اقتدار و جایگاه مجلس دفاع کند