مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-01اجتماعي

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ بارش پراکنده باران


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان خبر داد و گفت: تا دوشنبه آینده به تناوب شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده عبور متوالی امواج ناپایدار از جو استان تا اوایل روز دوشنبه آینده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد بر روی خلیج فارس و در سطح استان، به تناوب بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: آسمان استان طی ساعات آینده نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد: غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 34 کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات از وقت امروز بیش از 42 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا نیز در این مدت 60 تا 120 سانتیمتر و در ساعاتی از وقت امروز 90 تا 150 سانتیمتر و فردا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ بارش پراکنده باران

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ بارش پراکنده باران