مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-01سياسي

30 ملک خطرزا در نهاوند تخریب شده است


از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون 30 ملک خطرزا از سوی شهرداری و با حکم دادستانی تخریب شدند.

- محمد حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: صبح امروز در راستای قانون رفع خطر از ساختمانهای قدیمی و تخریبی که باعث اسیب رسیدن به عموم مردم می شود چهار ملک فرسوده و تخریلی در منطقه پای قلعه تخریب گردید.

وی افزود:  به استناد بند 14 ماده 55 قانون شهرداری در خصوص رفع خطر از بناهای مشرف به معابر عمومی ، شهرداری وظیفه دارد که موضوع را به مالک ابلاغ نماید تا نسبت به رفع خطر اقدام کند.

شهردار نهاوند افزود: با توجه به اینکه شهرداری از اختیارات قانونی برای پلمب و یاتخریب اینگونه اماکن برخوردار نیست لذا با حمایت دادستان نسبت به رفع خطر اینگونه املاک در سطح شهر اقدام کرده است.

وی در این راستا افزود: با توجه به اینکه ابتدا تذکرات لازم از سوی شهرداری به مالکین داده شده لذا چنانچه آنان طی مدت قانونی اقدامی برای رفع خطر نکنند شهرداری برابر با قانون ماده 55 در این زمینه اقدام کرده و علاوه بر هزینه های انجام شده به اضافه 15 درصد را از مالک مربوطه دریافت خواهد کرد.

حسین پور در این زمینه افزود: در این راستا تا کنون 30 ساختمان متروکه و قدیمی به اضافه دو مکان دیگر که محل تجمع معتادان متجاهر بود تخریب و یا مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 ملک خطرزا در نهاوند تخریب شده است

30 ملک خطرزا در نهاوند تخریب شده است