مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-01سياسي

شریعتی: بازرسان آژانس به سلامت!


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان شاءالله با تایید شورای نگهبان، در سالگرد شهادت حاج ‎قاسم سلیمانی، اجرای داوطلبانه نظارت های فراپادمانی از جمله ‎پروتکل الحاقی خاتمه خواهد یافت.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان شاءالله با تایید شورای نگهبان، در سالگرد شهادت حاج ‎قاسم سلیمانی، اجرای داوطلبانه نظارت های فراپادمانی از جمله ‎پروتکل الحاقی خاتمه خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بازرسان آژانس! به سلامت! این پیشنهاد که دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشورهای متعاهد از جمله کشورهای 1+4 ( آلمان، فرانسه، انگلستان، چین و روسیه) توافق هسته ای در قبال ایران و عادی نشدن روابط کامل بانکی و عدم رفع کامل موانع صادرات و فروش کامل نفت و فرآورده های نفتی ایران و برگشت کامل و سریع ارز منابع حاصل از فروش، یک ماه پس از تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی، نظارت های فراتر از پادمان از جمله اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند؛ به تصویب ‎مجلس انقلابی رسید و ان شاءالله با تایید شورای نگهبان، در سالگرد شهادت حاج ‎قاسم سلیمانی، اجرای داوطلبانه نظارت های فراپادمانی از جمله ‎پروتکل الحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: بازرسان آژانس به سلامت!

شریعتی: بازرسان آژانس به سلامت!