مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-01فرهنگي

طرح گذر فرهنگ و هنر در زرندیه اجرا می شود


جلسه هماهنگی اجرای طرح گذر فرهنگ و هنر در زرندیه با حضور فرماندار، شهردار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک جلسه هماهنگی اجرای طرح گذر فرهنگ وهنر در شهرستان زرندیه با حضور سلیمانی فرماندار، عبدالعظیمی شهردار و احمد جوانمرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزارشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه در این جلسه ضمن تشریح طرح گذر فرهنگ وهنر از زحمات و فعالیتهای فرهنگی هنری شهرداری مامونیه تقدیر و تشکر کرد.

احمد جوانمرد با اشاره به معماری بعنوان یکی از هنرهای هفتگانه، پرداختن به مبلمان شهری و زیباسازی شهر را یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی هنری شهرداری مامونیه طی یکسال اخیر دانست.

وی پیگیری اجرای طرحهای مختلف فرهنگی در وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از جمله، طرح شهرهای خلاق فرهنگ وهنر، پایتخت کتاب ایران، روستاهای دوستدار کتاب، جام باشگاههای کتابخوانی و گذر فرهنگ وهنر را از جمله فعالیتهای ارزشمند این وزارتخانه طی سالهای اخیر دانست که توانسته تاثیرات زیادی را در راستای ارتقای فرهنگ وهنر مناطق مختلف کشور داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گذر فرهنگ و هنر در زرندیه اجرا می شود

طرح گذر فرهنگ و هنر در زرندیه اجرا می شود