مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-01ورزشي

پنجشنبه ای سرنوشت ساز برای ورزش یزد


بسته پیشنهادی پروتکل بازگشایی باشگاه های ورزشی یزد روی میز ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا قرار گرفت.

- سید احمد هاشمی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تهیه پروتکلی برای بازگشایی باشگاه های ورزشی، اظهار کرد: در این بسته پیشنهادی، باشگاه های ورزشی باتوجه به رشته های ورزشی در سه گروه بی خطر (درفضای بازوهوای آزاد)، کم خطر (ورزش های بدون برخورد) و پرخطر (ورزش های آبی سرپوشیده و پربرخورد) قرار گرفته اند.

وی افزود: این پروتکل در نشست آتی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در روز پنجشنبه سیزدهم آذرماه برای تصویب و اجرایی شدن به رأی گذاشته خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، درخصوص احتمال موفقیت و جامع بودن پروتکل پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برای باشگاه های ورزشی، گفت: این پروتکل حاصل نشست های تخصصی با هیات های ورزشی استان یزد و همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است و امیدواریم با هماهنگی های انجام شده این پروتکل به تایید اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا برسد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: آمار دقیقی از خسارات مالی کرونا به ورزش استان یزد از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون در دست نیست اما به استناد آمار و جمع بندی های انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه ای سرنوشت ساز برای ورزش یزد

پنجشنبه ای سرنوشت ساز برای ورزش یزد