مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-01فناوري

آذری جهرمی: همه روستاهای بالای 20 خانوار در کشور اینترنت دار می شوند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش شده تا با رفع برخی کاستی ها در تعدادی از استان ها، همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا پایان سال زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در جلسه پیگیری اجرای طرح های توسعه ارتباطات و اینترنت در استان زنجان اظهار کرد: در سال 1396 بخش عمده ای از مناطق روستایی در کشور اینترنت نداشتند.

وزیر ارتباطات با طرح این سؤال که اگر بلای کرونا در سال های قبل به وجود می آمد، با وجود عدم دسترسی به اینترنت، چه اتفاقاتی می افتاد؟ بیان کرد: آن زمان چه میزان از دانش آموزان در سطح کشور از تحصیل باز می ماندند و چه میزان سلامت افراد به دلیل عدم گسترش اینترنت، دچار مشکل می شد؟ وی با اشاره به تلاش های زیاد انجام شده برای گسترش ارتباطات در سطح کشور، عنوان کرد: در مواردی تصاویری منتشر می شود که در یک منطقه ای اینترنت وجود ندارد، متاسفانه برخی رسانه های داخلی نقد می کنند که حق هم دارند.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه این در حالی است که خدمات انجام شده را منعکس نمی کنند، تصریح کرد: ضد انقلاب هم از این وضعیت سوءاستفاده و سیاه نمایی می کند به نحوی که انگار هیچ اتفاقی در کشور نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی: همه روستاهای بالای 20 خانوار در کشور اینترنت دار می شوند

آذری جهرمی: همه روستاهای بالای 20 خانوار در کشور اینترنت دار می شوند