مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-01فناوري

آذری جهرمی: تا پایان امسال همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت مجهز می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از زمانی که به دلیل شیوع کرونا آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، هر چند روز یکبار عکس هایی از معلمان و دانش آموزانی که به اینترنت مناسب دسترسی ندارند، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که متوجه مشکل حاد اینترنت در دو شهرستان استان زنجان و مشکلات آموزش مجازی شدیم، تصور کردیم اینها بچه های خود ما هستند و از همه توان مان برای رفع آن تلاش کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از زمانی که به دلیل شیوع کرونا آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، هر چند روز یکبار عکس هایی از معلمان و دانش آموزانی که به اینترنت مناسب دسترسی ندارند، در شبکه های مجازی دست به دست می شود.

وزیر ارتباطات که مدتی قبل از تشکیل کمیته ای برای رصد این مشکلات در فضای مجازی خبر داده بود، امروز اعلام کرد مشکل دو شهرستان استان زنجان حل شده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به تسهیل دسترسی دانش آموزان به اینترنت گفت: وقتی متوجه مشکل حاد اینترنت در دو شهرستان استان زنجان شدیم و فهمیدیم کودکان این مناطق با مشکل آموزش مجازی مواجه هستند، تصور کردیم اینها بچه های خود ما هستند که نمی توانند از ساعت های آموزشی برخوردار باشند و از همه توان برای رفع مشکلات این مناطق استفاده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی: تا پایان امسال همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت مجهز می شوند

آذری جهرمی: تا پایان امسال همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت مجهز می شوند