مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-01اقتصادي

پلمب 79 واحد صنفی فروش مرغ به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی


معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران اعلام کرد که طی 72 ساعت گذشته 65 واحد صنفی به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه و گران فروشی و 14 واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده است.

- معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) تهران اعلام کرد که طی 72 ساعت گذشته 65 واحد صنفی به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه و گران فروشی و 14 واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده است.

سعید محمدی پور در گفت وگو با ایسنا، از اجرای طرح تنظیم بازار مرغ و برخورد با متخلفین از هشت تا 10 آدر ماه خبر داد و گفت: در سه روز یاد شده بیش از 1365 بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی مربوط به مرغ انجام شده که ازاین تعداد، 432 پرونده تخلف به ارزش 463 میلیون و 500 هزار تومان تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

همچنین به گفته وی بر اساس دستور قضایی و با هماهنگی پلیس اقتصادی در سه روز گذشته 65 واحد صنفی به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه و گران فروشی و 14 واحد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان با اشاره به عرضه مرغ به قیمت مصوب در مراکز خرده فروشی در سطح شهر تاکید کرد که فروش بالاتر ازاین قیمت تخلف گران فروشی محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 79 واحد صنفی فروش مرغ به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی

پلمب 79 واحد صنفی فروش مرغ به دلیل گرانفروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی