مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-01اقتصادي

آغاز جلسه نوبت عصر مجلس


جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران آغاز شد.

- جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلسه علنی بعداز ظهر امروز ( سه شنبه) دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف شروع به کار کرد.

نمایندگان مجلس در جلسه نوبت صبح کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران و 5 ماده از 9 ماده این طرح را تصویب کردند و در نشست نوبت عصر به ادامه بررسی مواد این طرح می پردازند.

ادامه رسیدگی به طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور، بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار و گزارش کمیسیون کشاورزی درباره بررسی کیفیت تامین و توزیع نهاده ها دامی، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری نیز در دستور کار مجلس است.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکت های خودروسازی در خصوص کیفیت و قیمت خودرو ، لایحه نحوه کمک های اشخاص حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه نوبت عصر مجلس

آغاز جلسه نوبت عصر مجلس