مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-01اقتصادي

کاهش تردد خودروها با اجرای محدودیت های کرونایی در مازندران


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش تردد خودروها همزمان با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی از جریمه 800 خودرو متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی تاکنون تردد خودروها روند کاهشی داشته است، افزود: مأموران پلیس راه، در راستای اجرای طرح محدودیت های شدید کرونایی از اول آذرماه تاکنون 16 هزار دستگاه خودرو که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود در استان مازندران را داشتند، برگشت دادند.

وی گفت: در این مدت 800 خودروی متخلف بارعایت نکردن این محدودیت ها و تردد غیرمجاز، یک میلیون تا 500 هزار تومان جریمه شدند.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در طرح دو هفته ای محدودیت های تردد شبانه که از ساعت 21 تا 4 صبح اجرا می شود، گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی از در 57 نقطه از سطح شهر مستقر و نسبت به اعمال قانون اقدام می کنند.

سرهنگ قدمی افزود: تردد خودروهای غیربومی در این مدت فقط با برگه های تردد امکان پذیر است و تردد غیر مجاز در جاده های مازندران در شهرهای قرمز تا یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی نیز تا 500 هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد خودروها با اجرای محدودیت های کرونایی در مازندران

کاهش تردد خودروها با اجرای محدودیت های کرونایی در مازندران