مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-01سياسي

عزم بسیجیان مساجد برای مدیریت کرونا در محلات تهران/ 354 محله تحت پوشش هستند


مقام معظم رهبری در ستاد کرونا بر آموزش عمومی و مدیریت کرونا با محوریت و ظرفیت مساجد تأکید کردند و در این راستا مساجد تهران در لبیک گویی به این فرمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، موج سوم شیوع ویروس مقام معظم رهبری در جلسه ستاد کرونا بر آموزش همگانی و مدیریت کارهای جهادی از سوی جوانان مؤمن و با محوریت و ظرفیت مساجد در محلات تأکید کردند، این توصیه مساجد تهران را بر آن داشت تا دوباره به میدان بیایند.

این روزها مساجد تهران به صورت خودجوش و مردمی طرح عملیات محله محور، مسجد پایه را در 22 منطقه تهران در سه محور عملیاتی شامل ایمان و معنویت جامعه دینی، بهداشت و سلامت اجتماعی و معیشت اقشار آسیب پذیر راه اندازی کرده اند که 354 محله را ذیل خود قرار داده اند و به فعالیت های جهادی و کمک رسانی مشغول هستند.

در موج اول و دوم ویروس کرونا، مساجد، گروه های جهادی و هیأت ها به صورت انفرادی مشغول کار بودند و کمک رسانی داشتند که این بی خبری از هم و کار جداگانه، گاهی موجب می شد تا خانواده های نیازمند مغفول بمانند.

در این طرح اما مساجد دست در دست هم داده اند تا با شناسایی دقیق نیازمندان تهران به صورت محله محور به همه کمک رسانی کنند و برای این امر بسیج، گروه های جهادی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شبکه بهداشت، سامانه 4030، ستاد اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم بسیجیان مساجد برای مدیریت کرونا در محلات تهران/ 354 محله تحت پوشش هستند

عزم بسیجیان مساجد برای مدیریت کرونا در محلات تهران/ 354 محله تحت پوشش هستند