مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-01سياسي

ایران جزو چهار کشوری است که با اتریش کمیسیون مشترک اقتصادی دارد


‏سفیر ایران در نشست اختتامیه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش گفت: ساختارهای اقتصادی بین ایران و اتریش در بین کشورهای اروپایی یکی از قابل قبول ترین ها محسوب می گردد.

- ‏سفیر ایران در نشست اختتامیه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش گفت: ساختارهای اقتصادی بین ایران و اتریش در بین کشورهای اروپایی یکی از قابل قبول ترین ها محسوب می گردد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس باقر پور سفیر ایران در وین در نشست اختتامیه اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش گفت: ‎در ادامه نشست وبیناری سازنده و مثمرثمری که در تاریخ 12 شهریور سالجاری با ریاست و اعضای محترم هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش داشتم، مایه خرسندی است که امروز نیز در این جمع تخصصی و اختتامیه نشست مجمع عمومی اتاق حضور می یابم.

اطمینان دارم جلسه پربارتان افق های روشنی فراروی همکاری های اقتصادی ایران و اتریش خواهد گشود.

او ادامه داد: یکی از دلایل و فلسفه وجودی سفارتخانه های ایران در خارج از کشور و طبعا اتریش؛ گسترش روابط و تعاملات میان دو کشور به ویژه در حوزه اقتصادی و تجاری با استفاده از ظرفیت های مطلوبِ در دسترس، همانند نهاد موثر اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش، با هدف تحقق منافع ملی و خدمت به مردم عزیزمان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو چهار کشوری است که با اتریش کمیسیون مشترک اقتصادی دارد

ایران جزو چهار کشوری است که با اتریش کمیسیون مشترک اقتصادی دارد