مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-01سياسي

شهید فخری زاده با چنین سلاحی ترور شد؟ + تصاویر


طبق گزارش یک خبرگزاری در ترور شهید فخری زاده از تیربار اتوماتیک استفاده شده که بر روی خودروی وانت در محل حادثه نصب شده بود و دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز گفته است که عملیات بسیار پیچیده ای بود و با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی رخ داد و هیچ فردی در صحنه حضور نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، یکی از روایت های منتشرشده درباره نحوه به شهادت رسیدن شهید فخری زاده طی عملیات تروریستی، استفاده از تیربار اتوماتیکی است که بر روی خودروی وانت در محل حادثه نصب شده بود، در این گزارش چیستی تیربار اتوماتیک و نحوه عملکرد آن را بخوانید.

پس از شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی وزارت دفاع در روز جمعه طی یک عملیات تروریستی، روایت های مختلفی پیرامون چگونگی اجرای این عملیات تاکنون منتشر شده است.

فارس با پیگیری ماجرا به اطلاعاتی دست یافت که حکایت از استفاده از سلاح اتوماتیک (تیربار) دارد که بر روی یک خودروی وانت نصب شده بود و تیراندازی به سمت خودروی شهید فخری زاده به وسیله این تیربار صورت گرفته است.

موضوعی که علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز اینگونه آن را روایت می کند: دشمن از سبک و شیوه کاملا جدید و حرفه ای و تخصصی استفاده کرد و متاسفانه موفق شد که بعد از 20 سال به هدف خودش برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فخری زاده با چنین سلاحی ترور شد؟ + تصاویر

شهید فخری زاده با چنین سلاحی ترور شد؟ + تصاویر