مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-01بين الملل

اقداماتی که بایدن باید در قبال ایران انجام دهد


دیپلمات پیشین کشورمان در مقاله ای در نشریه میدل ایست آی، با طرح این پرسش که بایدن چگونه می تواند از تله مخالفان برجام عبور کند، به بررسی نقشه راه برای بایدن جهت کاهش خصومت با ایران پرداخت.

- دیپلمات پیشین کشورمان در مقاله ای در نشریه میدل ایست آی، با طرح این پرسش که "بایدن چگونه می تواند از تله مخالفان برجام عبور کند، به بررسی نقشه راه برای بایدن جهت کاهش خصومت با ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسین موسویان در مقاله ای در میدل ایست آن لاین نوشت: محسن فخری زاده یکی از دانشمندان برجسته ایران ترور شد.

سه مقام آمریکا تایید کردند که این ترور توسط اسراییل انجام شده است.

چند روز قبل از این ترور، نتانیاهو نخست وزیر اسراییل ـ محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و پمپئو وزیر خارجه آمریکا در عربستان ملاقات محرمانه داشتند.

جراید اسراییل فاش ساختند که هدف این نشست انجام عملیات مخفی و تشدید فشارها و تحریم ها علیه ایران در چند هفته باقی مانده عمر ریاست جمهوری ترامپ بوده است.

قبل از برجام اسراییل پنج عملیات ترور دانشمندان هسته ای ایران را انجام داد و مسعود علی محمدی، مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی، مجید شهریاری و رضا قشقایی را به شهادت رساند و فریدون عباسی رییس وقت سازمان انرزی اتمی ایران هم از ترور جان سالم به در برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقداماتی که بایدن باید در قبال ایران انجام دهد

اقداماتی که بایدن باید در قبال ایران انجام دهد