مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:102020-12-01سياسي

ساخت فیلم با هدف پیشگیری از ورود افراد به زندان در یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از ساخت ویدیوهایی با هدف فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد با جرائم غیر عمد به زندان خبر داد .

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از ساخت ویدیوهایی با هدف فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد با جرائم غیر عمد به زندان خبر داد .

اسلام افشون در این خصوص گفت: با توجه به نبود آگاهی اقشار مردم از جرائم غیر عمد و ورود ناخواسته آنها به زندان، در نظر داریم تا فیلم هایی کوتاه با موضوعات مختلف جهت آگاهی مردم و جلو گیری از ورود آنها به زندان بسازیم.

وی با تاکید براین که یکی از نقش های مهم ستاد دیه در کنار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان است، گفت: در تلاش هستیم تا با ساخت مجموعه ویدیوهایی کوتاه با موضوعات مختلف از ورود ناخواسته افراد به دلایل بدهی های مالی جلوگیری کنیم.

افشون در این باره افزود: این ویدیو ها عموما با موضوعاتی از قبیل تایین مهریه معقول ، بیمه نمودن وسیله نقلیه و داشتن گواهی نامه برای رانندگی ، قوانین مربوط به چک و سفته و حوادث کارگاهی که گاهی منجر به قتل نیز می شود، ساخته خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان اظهار کرد: هم اکنون تعداد229 مددجو محکوم مالی چشم انتظار کمک خیرین و نیکوکاران هستند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم با هدف پیشگیری از ورود افراد به زندان در یزد

ساخت فیلم با هدف پیشگیری از ورود افراد به زندان در یزد