مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01اقتصادي

افتخار دیگری برای برق منطقه ای یزد رقم خورد


رییس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای یزد از کسب رتبه دوم این شرکت در عملکرد برنامه های پاسخگویی بار سال 99 در گروه دوم شرکت های برق منطقه ای کشور خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه ای یزد از کسب رتبه دوم این شرکت در عملکرد برنامه های پاسخگویی بار سال 99 در گروه دوم شرکت های برق منطقه ای کشور خبر داد.

فاطمه زارع با اشاره به اقدامات و تدابیر انجام شده در این شرکت را برای گذر موفق از پیک بار سال 99، گفت: کسب این رتبه توسط شرکت برق منطقه ای یزد، مدیون تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت برق استان یزد است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد برنامه های پاسخگویی بار ارسال شده از سوی معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر، این گزارش را بر اساس آخرین اطلاعات بارگذاری شده شرکت ها در سامانه مدیریت پیک بار کشور دانست و عنوان کرد: شرکت برق منطقه ای یزد از لحاظ ماکزیمم عملکرد برنامه های پاسخگویی بار غیرهمزمان، در برنامه های ذخیره عملیاتی عدد 107.

7 مگاوات، در برنامه های اوج بار عدد 127.

5 مگاوات و در برنامه های کاهش 24 ساعته عدد 35.

5 مگاوات را در عملکرد خود دارد.

وی با اشاره به این که پیک بار امسال با هشت درصد رشد نسبت به سال گذشته به 1805 مگاوات رسید، عنوان کرد: خوشبختانه شرکت برق منطقه ای یزد توانست با اجرای طرح ها و برنامه های مدیریت بار در سال 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار دیگری برای برق منطقه ای یزد رقم خورد

افتخار دیگری برای برق منطقه ای یزد رقم خورد