مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-01اقتصادي

پیشنهادهای نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران برای جبران خسارت های کرونا


بیش از 10 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد و پیش بینی ها حاکی از تداوم این ویروس حداقل تا پاییز 1400 است.

در این وضعیت، به باور فعالان و صاحب نظران اقتصادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا، - ایسنا/کرمان بیش از 10 ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور می گذرد و پیش بینی ها حاکی از تداوم این ویروس حداقل تا پاییز 1400 است.

در این وضعیت، به باور فعالان و صاحب نظران اقتصادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا، دولت برنامه ای برای حمایت از بنگاه های اقتصادی، به خصوص بنگاه های کوچک و متوسط در دستور کار ندارد و به رغم ضرورت حمایت دولت از بنگاه های اقتصادی آسیب دیده در شرایط کرونا، اما عملاً وحدت رویه ای در سیاست های دولت برای مقابله با کرونا مشاهده نمی شود.

عباس جبالبارزی نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران در گفت وگویی با ارائه پیشنهادهایی برای جبران خسارت های اقتصادی ناشی از کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، دولت حمایت هایی را برای بنگاه های اقتصادی اعمال نکرده است و وضعیت مانند قبل از شیوع این ویروس است.

جبالبارزی با بیان اینکه تقسیط پرداخت حق بیمه یا مالیات از جمله سیاست هایی بوده که قبل از شیوع ویروس کرونا هم در شرایطی اعمال می شده و موضوع جدیدی به خصوص در حوزه صنعت و معدن نیست افزود: فعالان اقتصادی انتظار دارند در شرایطی که هم کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادهای نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران برای جبران خسارت های کرونا

پیشنهادهای نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران برای جبران خسارت های کرونا