مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-01سياسي

کنترل HIV در بحبوحه کرونا به روایت وزیر بهداشت


وزیر بهداشت ضمن اشاره به بحران کرونا، گفت: به عنوان وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران متعهد می شوم، اجازه ندهم کوچکترین توقفی در ارائه خدمات مربوط به اچ آی وی و کیفیت و کمیت آن ها در کشور رخ دهد.

- وزیر بهداشت ضمن اشاره به بحران کرونا، گفت: به عنوان وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران متعهد می شوم، اجازه ندهم کوچکترین توقفی در ارائه خدمات مربوط به اچ آی وی و کیفیت و کمیت آن ها در کشور رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در پیامی به مناسبت روز جهانی آورده است: نظام سلامت جهان، امروز در یک وضعیت غیر قابل پیش بینی و در حال تغییر دائمی و سریع به سر می برد.

از یک سو همه توجهات در همه گیری کووید 19 و تاثیر آن بر سلامت مردم و زندگی و معیشت آنها متمرکز و از سوی دیگر بقیه خدمات سلامت بر اساس رویکردهای عدالت محور تحت تاثیر این همه گیری قرار گرفته است که از جمله بارزترین آن ها می توان به همه گیری اچ آی وی اشاره کرد.

تجربه جهانی 40 سال اخیر به ما آموخته است، پاسخ به همه گیری اچ آی وی نیازمند همبستگی جهانی و مسئولیت مشترک است که می تواند ترسیم کننده مسیر پیش روی ما باشد.

این امر مستلزم آن است که این همبستگی و مسئولیت مشترک روزبروز بیشتر گسترش یابد تا اطمینان حاصل شود نظام های سلامت آنقدر توانا شده اند که امکان آموزش، پیشگیری، دسترسی به تست های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل HIV در بحبوحه کرونا به روایت وزیر بهداشت

کنترل HIV در بحبوحه کرونا به روایت وزیر بهداشت