مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-01سياسي

هیولایی که از بیمارستان برای خود ساخته ایم


چند وقتی است که تمامی خبرها و زندگی روزمره مردم تحت الشعاع بیماری کرونا قرار گرفته و در میان انبوه مطالب، روایت بهبودیافتن مبتلایان و تجربه آنها برای عبور از این گذرگاه سخت شنیدنی است.

- بسیاری از افرادی که ناخواسته به دام بیماری کرونا افتادند روزها و دقایق طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتند، لحظاتی که بنا به اظهارات آنها فکر نمی کردند گریبانشان را بگیرد و به این اندازه هم سخت باشد که صد البته از خانه ماندن و سپری کردن اوقات در منزل که برای برخی صرفا گله و شکایت به همراه دارد، بسیار سخت تر بوده است.

اکنون تعدادی از این بهبودیافتگان که از نزدیک ویروس کرونا را لمس کرده و چند روزی میزبان ناخواسته آن بوده اند تجربیات و حال و احوال خود را برای همگان به اشتراک گذاشته اند تا آنان که هنوز بی خیال آسیب های این ویروس هستند به خود آیند و بیشتر دقت کنند و کسانی که در آغاز راه مبارزه هستند نیز بتوانند با بهره گیری از این مطالب، سکان مبارزه با کرونا را در دست گرفته و این بیماری را بهتر کنترل کنند و نکته مهم تر از همه اینکه از بیمارستان نترسند و برای رفتن به آنجا هیچ مقاومتی از خود نشان ندهند.

ترس رفتن به بیمارستان مثل خوره به جانم افتاده بود یکی از بهبودیافتگان بجنوردی در گفت و گو با ایسنا گفت: با شروع فصل پاییز و گرم و سرد شدن هوا، احساس کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیولایی که از بیمارستان برای خود ساخته ایم

هیولایی که از بیمارستان برای خود ساخته ایم