مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-01پزشكي

80 درصد موارد مبتلا به بیماری کرونا بی علامت هستند


رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 80 درصد موارد مبتلا به بیماری کرونا بی علامت بوده و تنها 20 درصد مبتلایان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، علی منصوری با بیان اینکه  80 درصد موارد مبتلا به بیماری کرونا بی علامت بوده و تنها 20 درصد مبتلایان، علائم دارند، اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و پیدایش انواع سرماخوردگی و آنفولانزا و همپوشانی این علائم با بیماری کرونا باید هر فرد آلوده را مبتلا به کرونا در نظر بگیریم مگر آنکه خلاف این امر ثابت شود.

وی اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی تنها به معنی استفاده از ماسک نیست، بلکه باید در کنار استفاده از ماسک به شکل صحیح و عدم لمس آن، از حضور در اجتماع و برگزاری مهمانی ها و دورهمی های مختلف نیز پرهیز کنیم.

رییس گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک به مردم توصیه کرد: اگر مجبور به حضور در اجتماعات هستند، حداقل فاصله 2 متری را به همراه زدن ماسک و شستشوی صحیح دست ها در نظر داشته باشند.

منصوری در ادامه ضمن اشاره به وجود افراد و مبتلایانی که در منزل قرنطینه هستند، اظهار داشت: این افراد و همراهان آنها باید به شدت و جدیت تمام، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، چراکه بحث ایزولاسیون در این مورد بسیار جدی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد موارد مبتلا به بیماری کرونا بی علامت هستند

80 درصد موارد مبتلا به بیماری کرونا بی علامت هستند