مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-01فرهنگي

«زخم نهان» منتشر شد/ خوانش آثار بزرگان با صدای امیر اثنی عشری


آلبوم «زخم نهان» به آهنگسازی آرش کاووشی به خوانندگی امیر اثنی عشری در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم زخم نهان به آهنگسازی آرش کاووشی به خوانندگی امیر اثنی عشری در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زخم نهان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده در بازار موسیقی در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است که به تازگی با آهنگسازی آرش کاووسی و صدای امیر اثنی عشری در بازار موسیقی به شنوندگان ارائه شد.

آرش کاووسی نوازنده تار و سرپرست گروه شبروان ، فاطمه ریوند نوازنده تار باس، غلامرضا صدرالدینی نوازنده تمبک، محسین میرزایی نوازنده سنتور، محمد یوسفی نوازنده نی، محمد جوزی نوازنده عود، نوید جمالی پور نوازنده کمانچه، امیر عباس برفی نوازنده دف گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند.

مقدمه به آهنگسازی یوسف فروتن، تک نوازی سه تار، چهارمضراب اثر آرش کاووسی، ساز و آواز با غزلی از شیخ بهایی، تصنیف رقص گلان با شعری از مولوی و موسیقی آرش کاووسی، تصنیف زخم نهان با شعری از بهرام کلنو و هوشنگ ابتهاج (به یاد زلزله زدگان کرمانشاه)، سرود وطن با شعر بهرام کلنو، ملودی آرش کاووسی و تنظیم محسن زرکانی اسامی آهنگ هایی هستند که برای انتشار آلبوم زخم نهان در نظر گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زخم نهان» منتشر شد/ خوانش آثار بزرگان با صدای امیر اثنی عشری

«زخم نهان» منتشر شد/ خوانش آثار بزرگان با صدای امیر اثنی عشری