مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-01ورزشي

تصمیم اشتباه سرمربی العربی دلیل مصدومیت دوباره ترابی


یک رسانه قطری خبر داد هواداران العربی از تصمیم اشتباه سرمربی تیم به خاطر ریسک کردن روی هافبک ایرانی شان و مصدومیت دوباره اش عصبانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشریه الشرق قطر امروز در گزارشی از تعویض های هالگریسمون، سرمربی ایسلندی العربی انتقاد کرد و خشم هواداران به دلیل ریسک کردن روی مهدی ترابی لژیونر ایرانی تیم خبر داد.

این رسانه نوشت: بازی آخر العربی با قطر شاهد تصمیمات غیرمناسب از سوی هالگریمسون، سرمربی ایسلندی العربی بودیم که عصبانیت هواداران را به همراه داشت.

این مربی درحالیکه هنوز مهدی ترابی و یاسر ابوبکر به صورت کامل خوب نشده بودند روی این دو بازیکن ریسک کرد و وارد زمینشان کرد که بعد از چند دقیقه هر دو بازیکن مصدوم شدند و زمین را ترک کردند.

هواداران العربی از این مربی ایسلندی می خواهند در دو بازی پیش رو مقابل الریان و الدحیل روی این دو بازیکن دوباره ریسک نکند و به بقیه بازیکنان اعتماد کند تا آنها بهبودی کاملشان را کسب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی ترابی از ابتدای فصل جاری تاکنون 4 بار مصدوم شده و در بازی آخر مشخص شد سرمربی ایسلندی با وجود اینکه این بازیکن آماده بازی نبود ولی رویش ریسک کرد که باعث مصدومیت دوباره اش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم اشتباه سرمربی العربی دلیل مصدومیت دوباره ترابی

تصمیم اشتباه سرمربی العربی دلیل مصدومیت دوباره ترابی