مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-01ورزشي

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران: هنوز هم برای اعزام به توکیو امیدوارم


تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده که دوچرخه سواری در لیست رشته های اعزامی به توکیو نیست، اما هنوز هم برای اعزام به پارالمپیک امیدوار هستم.

- تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران: هنوز هم برای اعزام به توکیو امیدوارم تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران گفت: هر چند کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده که دوچرخه سواری در لیست رشته های اعزامی به توکیو نیست، اما هنوز هم برای اعزام به پارالمپیک امیدوار هستم.

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اگرچه کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده که دوچرخه سواری جزء رشته های اعزامی به توکیو نیست، اما تا جایی که اطلاع دارم طی صحبتی که بین رییس فدراسیون دوچرخه سواری و رییس کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفته قرار بر این است که اگر در سال 2021 مسابقات جهانی برگزار شود با حمایت فدراسیون دوچرخه سواری به این تورنمنت اعزام شوم تا سهمیه ای که در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا کسب کردم، به تایید نهایی برسد.

وی گفت: من در جاکارتا امتیاز لازم برای حضور در پارالمپیک توکیو را کسب کردم و برای تایید سهمیه کسب شده باید در یک تورنمنت جهانی شرکت کنم.

البته هنوز هیچ تورنمنتی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده و همچنان منتظر هستم تا فدراسیون دوچرخه سواری به من اعلام کند که برای تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران: هنوز هم برای اعزام به توکیو امیدوارم

تنها دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران: هنوز هم برای اعزام به توکیو امیدوارم