مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-01اقتصادي

وام 100 میلیونی، کارگران و بازنشستگان را «خانه دار» می کند؟!


وام 100 میلیونی، کارگران و بازنشستگان را خانه دار می کند؟! در طرح های مسکن به خصوص برای اقشار کم درآمد چند مساله باید جدی گرفته شود: کفایت تسهیلات، کیفیت منطقه ساخت و در نهایت استطاعت جامعه هدف؛ آیا با وام 100 میلیون تومانی وزارت کار، کارگران و بازنشستگانی که 3 میلیون تومان درآمد ماهانه دارند، خانه دار خواهند شد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، ششم آذرماه، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت وام 100 میلیون تومانی مسکن به کارگران خبر داد.

محمدجعفر کبیری گفت: یک خط اعتباری 7500 میلیارد تومانی برای خانه دار شدن کارگران ایجاد شده که می توانند با عضویت در تعاونی های مسکن از این خط اعتباری استفاده کنند و به ازای هر واحد میانگین 100 میلیون تومان با بازپرداخت 10 ساله دریافت کنند.

جزییات وام او افزود: آنها می توانند هم از طریق اقدام ملی مسکن این کار را انجام دهند و هم تعاونی های مسکن و مسکن کارگری که مجزا به ادارات کل ما مراجعه می کنند و می توانند در صورت داشتن مجوز های قانونی از این خط اعتباری استفاده کنند.

کبیری تصریح کرد: زمین در اختیار تعاونی مسکن کارگری قرار داده می شود به ویژه در نزدیکی نواحی صنعتی که با هماهنگی شرکت شهرک های صنعتی، زمین هایی که امکان ساخت و زندگی در آنها وجود دارد در اختیار کارگران قرار می گیرد و درحال حاضر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 100 میلیونی، کارگران و بازنشستگان را «خانه دار» می کند؟!

وام 100 میلیونی، کارگران و بازنشستگان را «خانه دار» می کند؟!