مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 04:352020-12-01اقتصادي

هیچ موردی از بیماری آنفولانزای پرندگان درکاشان مشاهده نشده است


تاکنون هیچ موردی از بیماری آنفولانزای حاد پرندگان در کاشان مشاهده نشده است.

- عباس شاه میرزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کشف، توقیف و معدوم سازی بیش از سه هزار و 650 کیلوگرم مواد خام دامی فاسد در شهرستان کاشان اظهار داشت: این کشفیات در هشت ماه گذشته صورت گرفته است که شامل انواع گوشت ماهی و گوشت قرمز است.

وی با بیان اینکه این مواد فاسد با دستور مقام قضایی معدوم شده است، ابراز داشت: شهرستان کاشان از لحاظ مراکز پخش فرآورده های خام دامی دارای مراکز متعددی است که اقداماتی همچون عرضه محصولات بدون هویت، انقضا تاریخ مصرف از جمله تخلفات احتمالی این واحدهاست.

رییس شبکه دامپزشکی کاشان با بیان اینکه برخی مواد غذایی با توجه به ظاهر و کیفیت مناسب و با وجود انقضای تاریخ مصرف نیاز به آزمایشات تخصصی دارند، تصریح کرد: در صورتی که در آزمایشات مربوطه و با بررسی های انجام شده فساد این مواد غذایی احراز شود با دستور قضایی از چرخه مصرف خارج می شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ موردی از آنفولانزای حاد پرندگان در کاشان مشاهده نشده است، افزود: لازم است مردم و دامداران در صورت کوچک ترین مشاهدات از علائم آنفولانزای حاد پرندگان و یا تخلف در عرضه مواد خام دانی سریعاً مراتب را از طریق شماره تماس های 1512 و 55541800 به کارشناسان این شبکه اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موردی از بیماری آنفولانزای پرندگان درکاشان مشاهده نشده است

هیچ موردی از بیماری آنفولانزای پرندگان درکاشان مشاهده نشده است