مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 20:302020-11-30پزشكي

آیا مبتلایان به ایدز می توانند ازدواج کنند؟


اگر کسی اچ آی وی مثبت باشد، می تواند ازدواج کند و منعی برای ازدواج وجود ندارد فقط باید حتما به طرف مقابلش بگوید که اچ آی وی مثبت است.

- رییس مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: اگر این تکنیکی که شرکت فایزر برای تولید واکسن کرونا دارد، جواب دهد، ممکن است نور امیدی باشد برای جلوگیری از ابتلای انسان به باقی ویروس های RNAدار؛ یعنی بتوان با استفاده از این روش برای این بیماری ها مثل ایدز هم واکسن تولید کرد.

دکتر مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا و فوق تخصص بیماری های غفونی، که تا همین یک سال پیش بیشتر به عنوان پزشک فعال در مبارزه با ایدز شناخته می شد، البته رییس مرکز تحقیقات ایدز ایران است.

او درباره تاثیر کرونا بر بیماران اچ آی وی مثبت به همشهری آنلاین می گوید: بیماران اچ آی وی مثبت که شناسایی شده اند و تحت درمان هستند به دلیل مصرف دارو سیستم ایمنی ِسلولی بسیار خوبی دارند و می توان گفت از آسیب های جدی بیماری کوویدـ19 در امان اند.

بیماران اچ آی وی مثبت در خطر ابتلا به کرونا قرار دارند؟ عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره میزان در خطر بودن بیماران اچ آی وی مثبت در دوران پاندمی کرونا گفت: تکه ای از اجزای تشکیل دهنده ویروس کرونا از ویروس اچ آی وی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مبتلایان به ایدز می توانند ازدواج کنند؟

آیا مبتلایان به ایدز می توانند ازدواج کنند؟