مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 18:302020-11-30پزشكي

کرونا رو به کاهش اما همچنان در کمین


تعداد آمار مرگ و میر کرونا امروز نسبت به روزهای اوج آن، کاهش نشان می داد ولی باز هم آمار فوتی ها به اندازه ای زیاد است که کشور را در وضعیت قرنطینه نگه دارد.

-  خبرآنلاین نوشت؛ درست در روزی که اعلام شد برخی از کشورها واکسیناسیون کرونا را از یک ماه آینده آغاز می کنند، تعداد آمار فوت شدگان در ایران به دلیل این بیماری مرموز به 371 نفر در شبانه روز گذشته رسیده است و در کل تاکنون مجموع جانباختگان این بیماری به 48 هزار و 246 نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون 668 هزار و 151 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

تلاش برای غلبه به بحران کرونا در سطح بین المللی همچنان ادامه دارد.

برخی کشورها از جمله روسیه هم رسما اعلام کردند سال آینده میلادی قصه کرونا جمع می شود و دیگر مردم نباید این ویروس مرگبار باشند.

این خبر را مدیرکل مرکز تحقیقات ویروس شناسی و بیوتکنولوژی وکتور روسیه که در زمینه تولید واکسن کرونا فعال است، داده و گفته ویروس کرونا از بین نخواهد رفت اما همه گیریِ آن در سال 2021 پایان خواهد یافت.

چینی ها هم قبل از این اعلام کرده بودند توانسته اند از پس مشکلات کرونا بربیایند و راز موفقیت آنها را یک خبرنگار چینی برای خبرآنلاین توضیح داد و گفت چطور چینی ها توانستند کرونا را شکست بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا رو به کاهش اما همچنان در کمین

کرونا رو به کاهش اما همچنان در کمین