مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 17:102020-11-30بين الملل

بحرین: همسویی تلاشها برای کاهش تنش و حفظ ثبات منطقه ضروری است


وزارت خارجه بحرین با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای ایران بر ضرورت همسویی تلاشها برای کاهش تنش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری بحرین، وزارت خارجه بحرین با صدور بیانیه ای ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه بحرین بر ضرورت همسویی همه تلاشها برای کاهش تنش و جلوگیری از آن در منطقه و همچنین حفاظت از امنیت و ثبات آن تاکید شده است.

وزارت خارجه بحرین بیان کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه حاکم است، بحرین از همه طرفها می خواهد که نهایت خویشتنداری را به خرج دهد تا منطقه به سطح جدیدی از بی ثباتی و تهدید صلح و ثبات کشیده نشود.

این در حالی است که قبل از این، احمد ناصر المحمد الصباح وزیر خارجه کویت در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود، ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرده بود.

وزارت خارجه کویت هم امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را محکوم و بر موضع ثابت کویت در مخالفت با اقدامات خشونت بار تاکید کرده بود.

در ادامه بیانیه ضمن تسلیت به جمهوری اسلامی ایران، بر رد هر گونه اقدام که به افرایش تنش و تضعیف ثبات منطقه منجر شود، تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین: همسویی تلاشها برای کاهش تنش و حفظ ثبات منطقه ضروری است

بحرین: همسویی تلاشها برای کاهش تنش و حفظ ثبات منطقه ضروری است