مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-30سياسي

تلاش دشمن برای ترویج عرفان های کاذب در جامعه/ رسانه ها الگوهای دینی را معرفی کنند


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج عرفان های کاذب در جامعه، گفت: دانشگاهیان، حوزویان و رسانه ها باید الگوهای دینی را به جوانان معرفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی عصر دوشنبه در یادواره میرزا کوچک جنگلی که به صورت تلویزیونی برگزار شد با اشاره به علاقه گیلانی ها به شخصیت میرزا کوچک بیان کرد: در دو قرن اخیر در کشور قهرمانان مذهبی علاقمند به سرنوشت ایران قیام کردند که حرکت آنها مقدس بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) روحانیت را تکیه گاه مردم و فقرا می دانستند، افزود: هر انسانی دنبال الگو است و طبق آیات قرآن، پیامبران بهترین اسوه و الگو برای مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دانشگاهیان، حوزویان و رسانه ملی باید به گونه ای زیبا، عمیق، منطقی و هوشمندانه چهره های کشور را معرفی کنند، گفت: نیاز ملت ما داشتن الگو است و دشمن تلاش دارد الگوهایی مانند عرفان های کاذب را به مردم معرفی کند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه جوانان شیعی از الگوهای بزرگ دینی مانند آیت الله قاضی طباطبایی استقبال می کنند، ادامه داد: دشمن تلاش دارد جایگزین های غیرواقعی برای جوامع اسلامی معرفی کند لذا ما باید الگوهای واقعی دینی را به نسل جدید معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای ترویج عرفان های کاذب در جامعه/ رسانه ها الگوهای دینی را معرفی کنند

تلاش دشمن برای ترویج عرفان های کاذب در جامعه/ رسانه ها الگوهای دینی را معرفی کنند