مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:302020-11-30بين الملل

ناتو از «بایدن» برای نشست آتی خود دعوت کرد


دبیرکل ناتو امروز اعلام کرد که از «جو بایدن» نامزد دموکراتِ مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا، برای شرکت در نشست آتی این سازمان دعوت کرده است.

- دبیرکل ناتو امروز اعلام کرد که از جو بایدن نامزد دموکراتِ مدعی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا، برای شرکت در نشست آتی این سازمان دعوت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24، ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز دوشنبه اعلام کرد که از جو بایدن نامزد مدعی پیروزیِ دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا برای شرکت در نشست آتی این سازمان دعوت کرده است.

بر اساس اعلام این رسانه، نشست مذکور قرار است فردا سه شنبه در بروکسل پایتخت بلژیک به صورت ویدئو کنفرانس و با هدف واهی آنچه مقابله با تهدیدها از جانب روسیه ادعا شده است، برگزار شود.

این در حالیست که دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی هفته گذشته در گفتگوی تلفنی با بایدن از حمایت های دیرینه وی از ناتو تشکر کرده و انتخاب او به عنوان رییس جمهور آینده آمریکا را وی تبریک گفته بود.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم کرده اند؛ واقعیتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتو از «بایدن» برای نشست آتی خود دعوت کرد

ناتو از «بایدن» برای نشست آتی خود دعوت کرد