مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:152020-11-30سياسي

جبران کمبود اعتبارات حوزه سلامت و افزایش اختیارات دانشگاه ها


فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 10 آذر ماه (روز ملی مجلس) خواستار جبران کمبود اعتبارات حوزه سلامت و افزایش اختیارات دانشگاه های علوم پزشکی شد.

- فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران خواستار شد جبران کمبود اعتبارات حوزه سلامت و افزایش اختیارات دانشگاه ها فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 10 آذر ماه (روز ملی مجلس) خواستار جبران کمبود اعتبارات حوزه سلامت و افزایش اختیارات دانشگاه های علوم پزشکی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی ضمن تبریک به ریاست مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تلاشگر ملت فهیم ایران و به ویژه نمایندگان استان تهران و اعضای پرتلاش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، جایگاه این نهاد را در حفظ و مراقبت از سلامت جامعه بسیار پررنگ توصیف کرد.

متن پیام دکتر علیرضا زالی به شرح زیر است: فرا رسیدن 10 آذرماه؛ روزی که در تقویم ملی به نام روز مجلس نام گذاری شده است، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در این نهاد حاکمیتی که تجلی گاه خواست و اراده ملت شمرده می شود، برای سربلندی انقلاب اسلامی و همچنین اعتلای میهن عزیزمان خدمت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کمبود اعتبارات حوزه سلامت و افزایش اختیارات دانشگاه ها

جبران کمبود اعتبارات حوزه سلامت و افزایش اختیارات دانشگاه ها