مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-30سياسي

پیکر سردار شهید مدافع حرم «علیرضا رضایی» در چهاردانگه تشییع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، پیکر مطهر سردار جانباز شهید حاج علیرضا رضایی ظهر امروز با حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس، امام جمعه چهاردانگه، همرزمان، خانواده شهید و اقشار مختلف مردم و مسؤولان منطقه در گلزار شهدای امامزاده عباس(ع) شهر چهاردانگه تشییع و در جوار دیگر شهدای این شهر تدفین شد.

امروز اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان اسلامشهر به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات شهید مدافع حرم رضایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آخرین نماز وداع و میت را به امامت حجت الاسلام گلوردی امام جمعه شهر چهاردانگه بر پیکر این شهید اقامه کردند.

سردار شهید حاج علیرضا رضایی که از ایثارگران و رزمندگان مدافع حرم ساکن شهرچهاردانگه شهرستان اسلامشهر بود پس از تحمل سال ها درد و رنج در اثر عارضه شیمیایی دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید مدافع حرم که متولد سال 1341 بود پس از دوران دفاع مقدس در مبارزه با تروریست های داعشی برای دفاع از حرمین شریفین اهل بیت(س) راهی جبهه های نبرد با کفار و نفاق شد و در کنار یاران و همرزمان سردار شهید حاج دعوت حق را اجابت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/67021/ت/س/خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر سردار شهید مدافع حرم «علیرضا رضایی» در چهاردانگه تشییع شد

پیکر سردار شهید مدافع حرم «علیرضا رضایی» در چهاردانگه تشییع شد