مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-30اقتصادي

رکورد جدید اصفهانی ها با مصرف 40 میلیون مترمکعبی گاز در روز گذشته


مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: طی شبانه روز گذشته 72 میلیون متر مکعب گاز در سطح استان مصرف شده که از این میزان بیش از 40 میلیون متر مکعب آن در بخش خانگی و مابقی در بخش های صنعتی و عمومی به مصرف رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سرمای پاییزی روزهای گذشته موجب رشد مصرف گاز در بخش خانگی شده و این رشد مصرف، با توجه به اینکه گازرسانی در مناطق شرقی استان به صورت فشرده و از طریق سی ان اجی است، نگرانی متولیان گاز استان برای احتمال قطع گاز پی داشته است.

سیدمصطفی علوی در این خصوص گفت: با توجه به موج سرمایی که در روزهای اخیر، بخش وسیعی از استان را فرا گرفته است و نیز بارش هایی که داشتیم، مصرف بخش خانگی گاز طبیعی به شدت بالا رفته و به روزانه 40میلیون مترمکعب رسیده است که میزان بالایی به شمار می آید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: اگرچه ما به همه هم استانی ها این نوید را می دهیم که در بخش توزیع  آمادگی کامل وجود دارد تا بتوانیم گاز را به صورت ایمن و پایدار در سراسر استان توزیع کنیم و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد، اما از همه مشترکین انتظار داریم در این زمینه به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد جدید اصفهانی ها با مصرف 40 میلیون مترمکعبی گاز در روز گذشته

رکورد جدید اصفهانی ها با مصرف 40 میلیون مترمکعبی گاز در روز گذشته