مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:302020-11-30سياسي

وقتی فخری زاده در گمنامی افتخار آفرید/ «فخر ایران» جهانی شد


نکاتی که درباره خدمات شهید فخری زاده منتشر می شود، نشان می دهد او از فلسفه و ادبیات تا فیزیک و از ابداع پدافند هسته ای صاحب نظر بود و در گمنامی «فخر ایران» شد.

- نکاتی که درباره خدمات شهید فخری زاده منتشر می شود، نشان می دهد او از فلسفه و ادبیات تا فیزیک و از ابداع پدافند هسته ای صاحب نظر بود و در گمنامی فخر ایران شد.

خبرگزاری مهر ، گروه سیاست؛ جمعه 7 آذر بود که بعد از ساعت ها گمانه زنی و اخبار ضد و نقیض درباره ترور یکی از دانشمندان هسته ای و دفاعی کشورمان توسط یک گروهک تروریستی مسلح در شهر آبسرد، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ترور و شهادت محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تایید کرد.

فخری زاده ازجمله مهمترین دانشمندان و مدیران کشور در عرصه هسته ای و دفاعی بود که نقش زیادی در بسیاری از برنامه های علمی و دفاعی داشت.

نام او تحت عنوان دانشمند ارشد وزارت دفاع و رییس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC) در تاریخ 24 مارس 2007 میلادی، در فهرست تحریم شدگان ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت.

فخر ایران شخصیت جهانی شد فخر ایران پس از شهادت برای مردم کشورش شناخته شد چنانچه امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم تشییع او گفته بود: اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فخری زاده در گمنامی افتخار آفرید/ «فخر ایران» جهانی شد

وقتی فخری زاده در گمنامی افتخار آفرید/ «فخر ایران» جهانی شد