مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-30سياسي

نهایی شدن بررسی مجدد پرونده های جانبازان مازندرانی تا پایان آذرماه


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: کار بررسی پرونده های جانبازان تا پایان آذرماه در کمیسیون احراز استانی نهایی خواهد شد.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: کار بررسی پرونده های جانبازان تا پایان آذرماه در کمیسیون احراز استانی نهایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت مظلومی در حاشیه کمیسیون احراز که در ادامه روند بررسی پرونده های جانبازان استان مازندران برگزار شد، گفت: تعداد 800 مورد از پرونده های جانبازان شهرستان های تنکابن، کلاردشت و نور در کمیسیون احراز مورد بررسی مجدد قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد استان مازندران با اشاره به اینکه بررسی پرونده های جانبازان استان با شتاب و سرعت بیشتری مراحل پایانی خود را طی می کند، اضافه کرد: با توکل به خدا و تلاش همکاران ما در کمیسیون احراز استانی و شهرستانی این امر هم ظرف دو هفته آینده محقق می شود.

مظلومی همچنین اظهار کرد: پرونده های بیش از 33 هزار تن از جانبازان مازندران بر اساس مدارک مثبته بررسی مجدد و تمامی اطلاعات این عزیزان در سیستم ثبت می شود.

وی در رابطه با آخرین وضعیت کمیسیون احراز هم گفت: از مجموع 22 شهرستان مازندران، بررسی مجدد پرونده های 17 شهرستان به صفر رسیده است و مابقی این پرونده ها طی روزهای آینده نهایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن بررسی مجدد پرونده های جانبازان مازندرانی تا پایان آذرماه

نهایی شدن بررسی مجدد پرونده های جانبازان مازندرانی تا پایان آذرماه